søndag 14. august 2011

Fly me to the moon.

Dette bildet er av min datter når hun var rundt 10 mnd. gammel. Vi holdt på å pakke til en liten ferietur, og hun var tydelig reiseklar, for hun satt som plantet på kofferten og pekte ut på himmelen. Klar til take off. Min datter har alltid, helt siden hun var liten, siktet høyt. Derfor synes jeg både tittel og diktet som jeg har brukt, passet så godt.
Jeg deltar i Kreative Krumspring sin Out in Space - utfordring med denne.


Tittelen har jeg printet på hvit bazzil og skåret ut med skalpell. Sommerfuglen er kjøpt på en blomsterbutikk. Har brukt en sølvfarget kakeserviett og et mønsterark fra ukjent leverandør. Filtblomstene er fra Kort og Godt. Chipboarden er fra Noteworthy- kolleksjonen, husker ikke leverandør i farta. Swirlsene er fra Prima.

5 kommentarer:

Wenche sa...

For en flott LO! og ikke minst passet tittelen fint. Takk for at du deltar, - og velkommen som deltager!

Henrikke sa...

Skikkelig stilig LO! :) Herlige duse farger :) Klem fra Henrikke

Janne-Lise sa...

Herlig farger du har brukt på denne LO`n. Likte oppsettet også veldig godt og den sommerfuglen var nydelig.

god helg
hilsen Janne-Lise

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene sa...

Denne LO'en var kjempefin. Likte fargene kjempegodt:)