søndag 11. september 2011

Allah uAkbahr.

Stilen på denne LOen er litt annerledes enn hva jeg normalt sett er vant til å scrappe. Jeg prøvde meg med minst mulig pynt denne gangen, og jeg synes det var sykt vanskelig, for jeg elsker å bruke blomster og pynt på LOene min. Jo mer jo bedre!
Bildet er av snuppa og pappa under Ramadan nå i august, hun syntes det var så fantastisk morsomt å be sammen med pappa.


På denne LOen har jeg brukt restepapir på hvit Bazzil,  en gammel knapp, rubons og tråd. De røde sirklene er "stemplet" med akryl-maling. Denne gangen har jeg valgt å skrive på LOen. Normalt sett bruker jeg skjult tekst på mine LOer, men syntes det passet med håndskrift på denne.

1 kommentar:

Hege sa...

Denne var virkelig annerledes, og jeg liker det... Flott dokumentasjon til senere, og jeg synes det er flott at du scrapper slike uvanlige temaer og deler.