fredag 23. september 2011

Fin med rød leppestift.

Dette er bilder tatt av min datter når hun var ca 2 1/2 år gammel. Hun hadde sneket seg inn på badet og stjelt leppestiften min. Hun hadde sminket seg, og var så fornøyd med seg selv så! Det ene bildet er når hun ble tatt på fersken, og det andre når hun skjønte at mamma synes hun var morsom.


Jeg har brukt papir fra Riddersholm, Webster's Page og diverse rester.
Chipboard-buret er fra Dusty Attic, og er malt med hvit Crackle-paint. Ordet "röd" i tittelen er malt med akryl-maling. Glansbilder fra Panduro. Stor blomst og sommerfugl fra Prima. Resten av blomstene og metallet kommer fra diverse leverandører jeg ikke husker i farten.

Detaljer:


4 kommentarer:

Mona Underdal-Loktu sa...

Fantastisk flott LO! Likte fuglen i buret veldig godt, ble en fin balanse på siden. Og alle de lekre blomstene da .... :-)

Veronica Tingvall sa...

Va kul att du lämnade ett spår hos mig så jag kunde hitta till dig. Va mycket fint du gör. Helt underbart.
Kram/Veronica

Päivi sa...

Helt underbar!!!

Malin sa...

Tack för kommentaren på min blogg :) Du scrappar så mycket vackert! Gillar hur du använt fotona här och fågelburen är superfin!