onsdag 28. september 2011

Hos Fotograf.

Jeg holder nå på å scrappe meg bakover i tid, da det er en hel haug med bilder som venter på å få en plass i albummet vårt. Disse bildene ble tatt hos fotograf i november 2009 som julekort-bilder. Jeg synes fargene er så fine på disse bildene, og har prøvd å ta opp disse i pyntingen. Klærne snuppa har på seg, er tradisjonelle klær fra pappaens hjemland, og de er helt nydelige, med håndbrodert mønster i gull. Dessverre kommer ikke fargen skikkelig frem på disse bildene. Fargen er mer grønn-blå. Her ser den mest blå ut.

Jeg deltar på Skissedillas utfordring #130 med denne LOen.


Dette må være den første LOen jeg ikke har brukt mønsterark på! Jeg har brukt to farger Bazzil. Chipboarden har jeg svertet med CatsEye og markert kantene med glitterlim i gull. Alle blomstene er markert med gull også.
Og dere: Fem av blomstene er hjemmelaget. Ser dere hvilke fem det er?

Detaljer:



5 kommentarer:

Alhana sa...

Nydelig LO med vakre blomster. Kjempe fine bilder av dattera di og så flotte klær :-)

Ellen sa...

Wow, nydelige farger!!!!

Päivi sa...

Underbar LO med jätte fina bilder!

elibro sa...

Nydelig LO, fine farger og detaljer :)

Merethe sa...

Så nydelig. Jeg la ikke merke til at der ikke var noe mønsterark før jeg leste det - helt nydelig pyntet.
Klem fra Merethe