mandag 19. september 2011

Is. Sommer. Sol.

Snuppa nyter en is i varmen.
Og jeg klarte ikke la være.. Etter at jeg pakket opp dusty-pakken min i morges, bare måtte jeg jo prøve herlighetene ;)

Jeg deltar i Thats Just So Cute sin utfordring # 17 med denne LOen. Og det var selvfølgelig rosa-fargen som inspirerte meg.


Jeg har brukt ark fra Cratepaper på denne LOen, og så har jeg valgt å bruke arket slik det er og lage en rund LO. Jeg har punchet hull rundt kanten på arket, da jeg synes det gav et "lettere" uttrykk. Restepapir, bølgepapp og silkepapir er brukt. Chipboard fra Dusty Attic, blomster fra div. leverandører. Brad (centerpiece i tigerliljen) er fra Panduro. Blonder er arvet.
Treet og chipboard-bokstavene i "is" har jeg først svertet med rosa chalk, så hvit. Etterpå sprayet jeg de med glimmermist i fargen "Pearl".

10 kommentarer:

Anne sa...

Åhhhh, denne var lekker! Skikkelig flott oppsett, så fint med den runde fasongen og hullborden:) Nydelig pyntet, og det herlige bilde da:)
Digger treet du har der!

Takk for ditt bidrag til TJSC

Smil fra Anne:)

Cornelia sa...

Först vill jag tacka för alla dina söta kommentarer hos mej, blev sååååå glad! Tusen takk!

Och den här runda LO-n är ju bara såååå vacker! Trädet är fantastiskt och färgkombinationen väldigt, väldigt fin och passande till fotot!

Härlig sommarkänsla också. Det behövs nu i höstrusket! Hos mej har det regnat precis hela dagen...

Klem!

GryA sa...

Jepp, denne var dritlekker! Elsker oppsettet og det treet var kjempefint!

Tusen takk for nydelig bidrag!

Gunn-Elin sa...

WOW!!! Denne ble rålekker. Fantastisk nydelige farger og så smakfult pyntet. LIKER!!
Tusen takk for at du scrapper med oss

Klem Gunn-Elin

Turid sa...

Åh! Dette var en alldeles lekker LO! Så stilig å se rund form :) Herlige detaljer!
Takk for titten i bloggen din.
hilsen Turid :)

scrappe-marthe sa...

Hei! Så utrolig flott blogg du har. Takk for at du tittet innom min <3 Denne LO en falt jeg for og fargevalgene var fine sammen:) Gleder meg til å følge denne bloggen!

Hilsen scrappe-marthe

~Isabell~ sa...

denne er virkelig en lekkerbisken, utrolig flott oppsett=) nydelig bilde også da

takk for ditt bidrag<3

Merethe sa...

Så flott LO.
Klem fra Merethe

Malin-Helena sa...

Underbar LO, känns verkligen somrig!

pia iris sa...

åååå så herlig. digger pynting og spesielt det flotte treet med blomster på.
takk for ditt bidrag. klem pia