onsdag 21. september 2011

Kusiner.

Et bilde av snuppa der hun sitter og koser med kusinen sin.
Har valgt å anonymisere lille-snupp, da jeg ikke har fått spurt mammaen om det er greit at jeg legger ut bilde av hennes lille engel.

Jeg deltar Vintage Udfordring 28 "Anything goes" med denne LOen.


Jeg har brukt papir fra BoBunny og gamle boksider. Jeg har "stemplet" sirkler med svart akryll-maling på LOen.
Blonde-blomsten har jeg laget selv, andre blomstene er fra Prima. Bling-swirl og brad fra Panduro. Metallrammen er fra Tim Holtz. Chipboard-lysekrone fra Dusty Attic.

8 kommentarer:

NHL sa...

Så fiiiin! Massa lycka till i tävlingen :-)

Päivi sa...

Superfint!!!! Och välkommen in i gänget ;o)

Ha det bäst!

Hønerandi sa...

Flott og ren Lo.Liker godt at bilde er godt synlig.Lykke til i konkuransen.

Hege sa...

Lekker LO du har laget!! Herlig!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordringen!

Ha en fin uke!
:-)

Pysselfröken sa...

Underbar LO! Tack för att du deltar i Vintage Udfodring.

Anne Lise sa...

Denne var nydelig!

Dorthe/Dob sa...

Vidunderligt vintageinspireret LO.
Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen

Elen sa...

Kjempefin LO. Flott effekt med de sirklene:-)