onsdag 7. september 2011

Litt impuls-shopping i dag.

Jeg var innom Ljuva Änglar og Panduro Hobby i dag, og da var det jo forutbestemt at jeg måtte komme hjem med noe:


Ljuva Änglar hadde 40% salg på en mengde mønsterark, så da måtte jeg jo bare ha noen. Samt at jeg plukket med meg litt stæsj også. Panduro stakk jeg innom for å kjøpe med meg litt lim, men de hadde fått inn mye snacks pynt, både fra eget merke og Prima. Så da ble noe av det med meg hjem også. Snuppa har også fått handlet seg litt scrappesaker, så nå gleder vi oss til i morgen, begge to, når vi kan sette oss ved scrappebordet og kooose oss med alt det fine vi har kjøpt.


1 kommentar:

AngelBitch sa...

Ja her var det mye lekkert... Har hatt shopping jeg og, men tørr ikke legge ut, vise mennesker truet med og lese bloggen min, og da kan det bli bråk.. *flirer*