mandag 12. september 2011

Nature, the great outdoors.

Jeg synes dette bildet av min datter er så søtt, at det må inn i albummet hennes.

Jeg deltar i Scrapperikets utfordring # 35 vil se bruk av punch/dies, og jeg har brukt MS-punch, samt punchet hull i scalloped-sirkelen.


På denne LOen har jeg brukt mønsterark fra BoBunny, hvit bazzil og resteark. Som tittel har jeg valtg å bruke en rubon fra My Minds Eye. På det grønne arket har jeg brukt MS-punch. Jeg har tegnet scalloped-mønsteret på den hvite sirkelen, punchet hull i den og svertet den med CatsEye i en limegrønn farge. Matten bak bildet har jeg brukt mønstersaks på. Tigerliljen har jeg sprayet med Glimmermist og brukt en blå brad fra Panduo som centrepiece. På swirlsene har jeg brukt cracklepaint. Rosebånd og blonde fra ukjent leverandør, blomster fra Prima og Magnolia. Bling fra Magnolia. Glansbilde fra Panduro. Frosken er kjøpt i en gavebutikk i Liseberg.

Detaljer:


3 kommentarer:

Annelie sa...

Super snygg!!!

Lisa Synøve sa...

kjempefin ! Likte fargene og oppsettet. og den søte frosken :)

Henrikke sa...

Oooh, jeg likte denne LOen også veeeldig godt. Den minte meg sann om resten av bloggen din. Fargene, spesielt syinga di, korsett greiene, oppe i hjørnet var lekkert!! Herlig bilde av jenta di å! :)