mandag 5. september 2011

Puppy Love.

Bildet er av snuppa og hennes aller beste venn i hele verden. De henger sammen sent og tidlig, og er uatskillelige. Begge har erklært at de er forelsket i hverandre og at det bare et er et spørsmål om tid før de gifter seg;)

Jeg deltar i Vintage Udfordrings utfordring # 27 og Mollys Scrapbookings utfordring "Utmaning för alla - September" med denne LOen.

Jeg har lastet opp 2 bilder av LOen denne gangen, for jeg syntes ikke fargene kom godt frem på det ene bildet. Det andre bildet synes jeg ble skarpere og fikk frem detaljene bedre.



Jeg har brukt papir Ridderholm, restepapir og bølgepapp. Jeg har brukt akryllmaling og crackle-paint. Blomster fra Prima og Magnolia. Blonder har ukjent leverandør. Hjerterammen er fra Noteworthy-serien, rammen på bildet fra Panduro Hobby.

Mollys Scrapbooking hadde et inspirasjonsbilde i bloggen sin, og jeg falt helt for blåfargen på bildet.

Detaljer:


                                                                                                                

6 kommentarer:

Carina sa...

Så vacker LO,men tyvärr kan vi inte godkänna ditt bidrag.Bidragen får endast delta i Månadens Utmaning.

Signe Bendorff sa...

Skønt billede... et af dem der helt klart skal scrappes ;)

Tak fordi du deltager hos Vintage Udfordringen

Ziro sa...

Jättevacker layout!

AngelBitch sa...

Denne er jo bare så vakker.. Også så hærlige ungene er her. Det er ikke alle forunt og ha bilde av sin første kjærlighet.. :-)

Lilo sa...

Vackert!!! Jättefin LO och alla detaljer är jättefina! =)

Dorthe/Dob sa...

Smukt LO med mange lækre detaljer.
Tak for din deltagelse i Vintage Udfordringen