fredag 9. september 2011

Søt som sukker.

Min nydelige datter poserte i ny-innkjøpte høstklær.

Jeg deltar i Scrapshopbloggens utfordring "scrap i shabby chic-stil" med denne LOen


Papirene er fra Panduro/Vibeke Spigset, samt at jeg har brukt resteark, gammel bokside og tyll (eller noe liknende). Glansbilder og gips-krone fra Panduro. Blomster fra Kort & Godt, Prima og Magnolia. Metall-pynt fra Kort & Godt og Tim Holtz. Blonden er fra Kort & Godt, det samme er rammen. Bling fra Magnolia og Kaisercraft.

Detaljer:



11 kommentarer:

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Nydelig likte godt den rammen med krona inni:)ellers har du fått med masse flotte detaljer, takk for at du deltar på vår utfording.
hilsen sath

Åsa/asamia sa...

Åååå vilken fin, hon verkligen söt som socker!
Tack för titten!

Stephi sa...

va gulligt d blev

Anonym sa...

nydelig fin :)

Ziro sa...

Ja nog är hon söt som socker! Jättefin layout!

~Kjersti~ sa...

Så mange lekre detaljer!

Linda64 sa...

Utrolig lekker layout med mange flotte detaljer. Likte veldig godt fibrene inne i rundingen. Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår og lykke til med trekningen.
Linda

Jonna sa...

For noen nydelige detaljer! Takk for at du tok utfordringen :-)

Anja's KortKreasjoner sa...

WOW, dette må være den søteste og vakreste LO'en jeg har sett på lenge.
Virkelig gjennomført stil, tusen takk for inspirasjon
PS: Blogcandy i bloggen min :)
Klem, Anja

anne jorunn sa...

Nydelig LO og nydelig jente!!
Tusen takk for at du deltar på utfordringen!!:)

Elisabeth sa...

Hei på deg og takk for sist!
Takk for at du deltar i utfordringen vår.
Nydelig side med masse flotte detaljer og jenta di er virkelig søt som sukker, og har blitt så STOR! Mange år siden jeg så henne nå..
Håper du stikker innom om det skulle falle seg sånn

Hilsen Elisabeth/Scrapshop.no