søndag 4. september 2011

This is Me.

Det verste jeg vet, er å scrappe LOer av meg selv. Men jeg tenkte at det er jo litt trist at snuppa har album etter album uten et eneste bilde av mammaen sin, så jeg kastet meg ut i det og laget en LO bare av meg selv:


På denne LOen har jeg brukt papir fra Webster's Page, restepapir og tag. Bakgrunnsarket har jeg brukt en MS-punch på, samt svertet/distresset kantene. Papiret bak bildet er revet og svertet. Har brukt diverse papir som jeg har klippet ut mønsteret på og brukt som pynt.
Blomstene er fra Prima, Kort og Godt, samt noen ukjente leverandører. Brads fra ukjent leverandør. Metall-sommerfuglen og blonden er fra Kort og Godt. Bling fra Kaisercraft.

Jeg deltar i Scrapperikets utfordring # 34, Vintage Udfordrings utfordring # 27,  Scrap'a'longs utfordring # 8 og Designatbloggens utmaning "Vintage i starka färger" med denne LOen

Detaljer:


7 kommentarer:

Hønerandi sa...

Flott Lo.Jeg og har tenkt litt slik.Så jeg har no scrappet flere Lo av meg selv.
God søndag til deg.

Merethe sa...

Flott Lo du har laget.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Stephi sa...

va fint d blev

Linda sa...

Lekker LO!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket

lise sa...

Lekker LO med herlige farger!!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap`a`long!

klem Lise

Dorthe/Dob sa...

Meget lækker LO.
Tak for din deltagelse i Vintage Udfordringen

Stine sa...

Flott LO du har laget, virkelig lekre de mønsterarkene fra Webster's pages!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)