onsdag 14. september 2011

Trött av att vänta på maten.

Et bilde av snuppa da vi var på ferie i sommer. Var innom en Thai-restaurant for å ta med oss mat på campingen, og hun var rimelig sulten og lei av å vente.


På denne LOen har jeg brukt ark fra Prima og Melissa Frances, samt bazzil. Har brukt MS-punch på ene arket. Pynten er chipboard som jeg først har malt med rød akrylmaling, så med hvit cracklepaint og så dabbet med rød akrylmaling igjen. Hjertene er chipboard jeg har først malt og så toppet med Glossy Accent. Thichersene i oversikriften har jeg også malt, samt filt-fuglen. Bling fra Panduro, Blomster fra Prima.

Detaljer:

2 kommentarer:

Henrikke sa...

Ojoj, denne var virkelig lekker! Elsker fargene du har brukt. De prima-blomstrene er jo bare såå fine. Å de hjerte du har laget var lekre. De matcher jo perfect! :-)

Klem fra Henrikke

Janne-Lise sa...

Denne var herlig altså. Med de fargene og det svart/hvitt bildet ble dette en kjempefin LO. Likte godt hjertene og blomstene her jeg :)Nydelig jente :)

god helg og takk for fin kommentar i bloggen min .


klem Janne-Lise