søndag 9. oktober 2011

4 years - how fast time goes by.

Har scrappet litt på jobben i helgen, og her er resultatet:


Har brukt ark fra Prima samt gamle boksider og doilies på denne LOen. Doiliesene har jeg sprayet med lilla glimmermist. Det samme har jeg gjort med chipboard-candelabren og tallet og den lille sommerfuglen..
Chipboard fra Dusty Attic, blomster fra Prima, Petaloo og hjemmelaga.
Snuppa har på seg en krone med lilla bling på. Jeg har prøvd å ta opp lilla-fargen med pynten min.

Svensk Scrapbooking fyller 5 år i helgen, og jeg deltar i deres skissekonkuranse #1 med denne fødselsdags-LOen.

Detaljer:


4 kommentarer:

Merethe sa...

Lekker LO med et nydelig bilde.
Klem fra Merethe

Mikaela sa...

Så söt!!!! lägger till mig som bloggföljare. Du har så mycket vackert att visa!!

Päivi sa...

Åh så vacker! Härliga detaljer och underbara färger!

Henrikke sa...

Elsker fargene du har brukt her. De er så rolig og duse.. Skikkelig flott oppsett!:)