onsdag 12. oktober 2011

Follow your Dreams.

Mitt første DT-innlegg for ScrappaLoss kan du lese her.

Synes uttrykket til min skjønne Snuppe var så fint på dette bildet. Det viser uendelig glede og lettelse. Dette bildet er tatt samme dag som papsen kom hjem, og her sitter hun på gulvet og ser på ham. (de som har sett "Home at Last" - innlegget mitt, har fått med seg historien bak). Tittelen har jeg valgt for å minne Snuppa på at om man fölger hjertet og drömmene sine, er ingenting uoppnåelig!


Jeg har brukt papirer fra Maja Designs "Fika" og fra Anna Griffin. Her har jeg klippet ut motiver og brukt som pynt. Bak bildet har jeg brukt ark fra en gammel bok og doilies. Blomstene er fra Prima, Kort & Godt, leverandører jeg ikke husker i farta og hjemmelaga blonde-blomster. Chipboard-rammen fra Dusty Attic har jeg svertet med CatsEye. Resin-figuren er fra Ingvild Bolmes kolleksjon for Prima, Resin-rammen er fra Panduro. Metall fra Kort & Godt.

Detaljer:



8 kommentarer:

Maria sa...

Nydelig LO. Kjempedin den rammen og et helt fantastisk bilde ♥

tone sa...

Kjempe fin LO, du er så flink til å sette sammen farger og pynt slik at bildet kommer frem, og ikke drukner.

*marion* sa...

Utrolig vakker , nydelige farger å et utrolig fint bilde , digger stilen din
Takk for at du var med oss =)

Zima sa...

Åh vilken underbar & vacker layout! Jättefina färger och härliga detaljer. Och fotot är jättefint!

Tina sa...

Kjempe fin LO! Og snuppa på bildet har virkelig et drømmende blikk :-)

Linda sa...

Å, noe så nydelig! Virkelig flott og detaljrik.

Cattis sa...

Otroligt vacker layout och ett underbart foto!

{ Kristina } sa...

Nyyydelig!!! :)