torsdag 13. oktober 2011

Hungrig eller?

Disse bildene ble tatt når vi var i Guinea. Det var dagen etter bryllupet vårt, og vi lå på hotell. Snuppa var tydeligvis svært hungrig, for hun bokstavelig talt kastet seg over maten når den ble servert. Og alt av gode bordmanerer var på mystisk vis borte. Men det er så ikke ut som det brødet smakte så godt allikevel ;)


På denne har jeg brukt hvit bazzil som jeg har sprayet med glimmermist i fargen "Pink Bubblegum". Doilie, bølgepapp, blonde, osteklut, rosebånd er også med.  Jeg har brukt papirer fra Websters Page, som jeg har klippet ut motivene fra. Blomstene er fra Petaloo og fjærene fra Panduro.
Rammen bak tittelen er grungeboard fra Tim Holtz. Jeg sprayet den først med glimmermist, og før fargen tørket skikkelig, malte jeg den med hvit cracklepaint. Dette for at fargene skulle blande seg, og få litt mer rosa-skjær. Rosebåndet var i utgangspunktet hvitt, men er også farget med glimmermist.

Det er oktober og det er tid for Rosa Sløyfe-aksjon. Det er en aksjon som setter fokus på brystkreft og viser solidaritet med brystkreft-rammede og deres pårørende.
I den forbindelse har Anonyme Scrappere en utfordring der man skal lage noe i rosa. Jeg deltar i deres utfordring med denne LOen.

Detaljer:


9 kommentarer:

tone sa...

Du er kjempe flink til å lage Loer, denne var så søt og enkel, men alike vel full av detaljer.

Tina sa...

Denne var rett og slett nyyydelig!! Likte fargene, oppsettet, pynten og alt! Ikke minst de flotte bildene :-)
Denne kunne jeg tenkt meg å lifte :-) (Hvis det er lov!?)

Ulrica sa...

WOW!!! Verkligen superfina lo-s!
Mycket fint du har skapat sedan sist jag kikade förbi! =)

Vill passa på att tipsa om att jag har en scrapcandy i min blogg nu så är du sugen att ta en lott så kika in! =)

Ha en fortsatt trevlig dag, kram Ulrica

AngelBitch sa...

Gir meg ende over.. Den ene LOèn vakrere en den andre... Her kan man virkelig se seg ihjel...

Linda sa...

Gubban så lekker denne var! Utrolig nydelig!
Denne ryker rett inn i inspirasjonsmappen min. Veldig fltot måte du hadde løst tittelen på, den ideen kommer jeg nok til å stjele;)

Og så glad jeg ble når jeg så glimmermistfargen du har brukt. Akkurat en slik farge har jeg lett etter kjempelenge, uten å finne helt rette fargetonen. Så her står fire rosa flasker, og ingen er rett. Men nå vet jeg hvilken jeg skal kjøpe neste gang;)

Maria sa...

Virkelig lekker LO, med utrolig mange flotte detaljer som vanlig ;)

Sylvia sa...

For en nydelig LO, så lekkert med hvitt og rosa. Likte godt måten du har samlet pynten på.

marit sa...

Hææærlig, hææærlig! Digger alle de flotte og søte detaljene du har fått med!
Tusen takk for at du er med å støtter rosa sløyfe aksjonen inne hos anonyme scrappere.
Marit

{ Kristina } sa...

Behagelig og lekker layout. Masse herlige detaljer. :)