mandag 10. oktober 2011

Leke i sanden er gøy.

Dette er en veldig annerledes LO for å være meg. Jeg synes det er utrolig vanskelig å scrappe om jeg ikke får bruke alt for mye stæsj. Men av og til utfordrer jeg meg selv med minimalisme. De fleste LOene i denne sjangeren ser aldri dagens lys her inne. Men denne synes jeg tåler å bli vist frem. (Min bedre halvdel er av en helt annen mening. Han mener denne LOen heller var kjedelig og lite forseggjort, og jeg ikke behøver å legge den i albummen til snuppa. Han er ihvertfall ærlig og sier hva han mener :b ).

Bildet er av Snuppa når vi var på stranden i sommer, og hun hadde et av sine roligere øyeblikk, så det var mulig å ta bilde av henne. For å leke i sanda, bygge sandslott og den typen aktiviteter, er ikke noe hun gjør for ofte. Når vi er på stranden, skal hun helst hoppe fra  det høyeste og dypeste stedet, og så skal hun være i vannet til hun blir lilla av kulde, og bare sitter og rister og hakker tenner.
Godt at pappaen og jeg ikke har vannskrekk!


Jeg har brukt hvit bazzil som jeg har markert kantene på med svart penn, et par resteark og bølgepapp. Jeg har mistet litt, for å få litt liv i alt det hvite. Fargen på glimmermisten er "Denim Blue".  Tre-fuglen fra KaiserCraft, har også fått seg en omgang med mist. Blomster fra Prima og noe gammel chipboard fra Nille. RicRac-båndet synes jeg passet godt til, da det ga litt bølgefølelse.

Detaljer:

4 kommentarer:

line sa...

Jeg liker slike enkle sider med masse plass rundt, men får det ikke til selv...

Denne var kjempefin. Likte båndet som så ut som vann ;)

Tesa/Therese sa...

Åhh så mycket fint du gör. Tack för ditt besök. Beeswaxen köpte jag hos Scrap-perra när de var här på mässa. Kolla in deras webshop
http://www.scrap-perra.se/

Klem Tesa

*marion* sa...

Så sart enkel å vakker da , den fuglen var prikken over ien , nydelig

Tina sa...

Synes LO'ene dine er veldig flotte! Denne var clean and simple - uten å være "simple" i det hele tatt :-)