tirsdag 25. oktober 2011

Min datter har scrappet.

Snuppa (4 år) synes det er veldig gøy å scrappe sammen med meg, og kan sitte i time-vis og kose seg med å lage layouter til albumet sitt. I går hadde hun fått litt scrappelyst mens jeg var på jobb, og pappen tok frem utstyret hennes. Her er resultatet:


Som dere ser, er hun veldig glad i å stæsje opp loene sine hun også!! Og hvis man ser godt etter, ser man at hun har svertet kantene med en rosa CatEye.

My 4-year old daughter did some scrapping with her father when I was at work yesterday. As you can see, she's not into a clean and simple - style. And if you look closely you can even see she has distressed the edges with a pink CatEye!

8 kommentarer:

Tone K. sa...

??? 4 år...er det mulig ?
Dette kommer til å bli en scrapper av høy kvalitet altså :)

Hege sa...

Så flink jente du har.
Kjempeflott LO hun har laget!
Gøy når de små har lyst til å være med å dele mammas hobby. Har selv en gutt på 6, som liker godt å være med å scrappe.

Anonym sa...

Høyh!
Må du ta tlfen sjøl om de e 1 oslo nr. E bære i, ikkje selgar.
M :0)

Åsa/asamia sa...

Så fint hon gjort!
Hoppas du får en fin helg.
Kram ♥

Cattis sa...

Tack för kommentarerna i min blogg! =) Din dotter kan verkligen scrappa härligt!

Marie/Mison sa...

Vad fint hon gjort. Min 7-åring brukar scrappa med mig ibland. Det är rätt kul, även om man inte får så mkt gjort själv.

Mona Underdal-Loktu sa...

Så utrolig flott den er! Imponerende at en 4-åring har gjort dette .... :)

AngelBitch sa...

Så utrolig dyktig hun er.. En utrolig flott LO.. Også så utrolig gøy og ha senere i livet :-)