mandag 31. oktober 2011

Mirror, mirror on the wall...

DT- bidrag til Challenge Me Happys utfordring "Anything goes, show us what you got".

Snuppa fikk seg ny kjole her om dagen, og hun var så uendelig fornøyd med både kjolen og seg selv. Hun sto fremfor speilen og tittet på seg selv fra alle mulige vinkler.


Papirene husker jeg dessverre ikke leverandør på. Blomster fra Prima, Kort&Godt, en er hjemmelagaog utklipp fra mønsterar. Fuglen er fra Prima og bling-grenene fra Magnolia.
Speilen har jeg laget av en diecut fra Kort&Godt som jeg har lagt sølv-folie bak.

My daughter got a new dress the other day, and she felt so incredably pretty. She was planted in front of the mirror for hours!
Unfortunatly I can't remember where the patterned papers are from. The flowers are from Prima, Kort&Godt, one is homemade and some are cut out from a patterned paper. The resin-bird is from Prima. The mirror have I made from a diecut which i put silver foil behind.

Detalj:

6 kommentarer:

Mikaela sa...

hon e så söt!! superfinLO

AngelBitch sa...

Helt fantastisk.. Og vakre bilder, og hærlige farger... Me like...

Ywonne sa...

Vilken Gullunge..
Lo'n var urfin.

He det..

Maja/eyovine sa...

Härlig layout =) Å grattis till uppdraget =)

Kramiz maja

Ulrika sa...

Vilka härliga färger det var på den här layouten!! Snyggt med alla blommorna! :-)

ellen.fossli sa...

Oj oj oj <3 <3 Nå har jeg bladd meg gjennom mange utrolig flotte LOer, for en kunstner du er <3 Fantastisk mange nydelige detaljer, hvor klarer du å finne det? Gleder meg til å følge deg, og kanskje jeg kan klare å hente bare litt fra deg (kommer aldri til å komme dit du er) <3

Nydelig heading du hadde laget til jul også!!!

Super flink er du <3<3<3