torsdag 6. oktober 2011

Pappa-jente.

Dette bildet er tatt når vi var i Guinea. Pappen hadde bursdag, og vi var på restaurant og koste oss.

Med denne LOen deltar jeg på Scrappekammerets utfordring 39 og DT-call, og jeg deltar på Scrapperikets utfordring 36.


Jeg har brukt papirer fra BoBunny og Maja Design. Hvor det rosa papiret kommer fra, husker jeg ikke. Videre har jeg brukt doilies og osteklut. Chipboard-rammen fra Dusty Attic har jeg sprayet med Glimmermist i fargen "Pearl", og den skimrer så fint, selv om det ikke vises på bildet. Grenene er fra en blomsterranke fra prima. Jeg har malt de hvite med akryl-maling, for å få de til å passe inn med resten av dekorasjonen.
Blomstene er fra Prima, Petaloo og hjemmelaget. Resin-pynten er fra Ingvild Bolmes kolleksjon for Prima.

I forhold til skissen hos Scrappekammeret, har jeg tolket skissen til at den har tre lag med papirer, samt å ta igjen oval-elementet i chipboard-rammen.

Scrapperiket ville se sirkler, og det har jeg lagt til i form av doilies, chipboar-rammen, ostekluten som er dantert som en sirkel rundt rammen og den hjemmelaga lollipop-blomsten jeg har plassert i venstre hjørne.

Detaljer:

24 kommentarer:

Päivi sa...

Helt enkelt underbart! Gillar "ramen" runt fotot!!!!

anne marie sa...

Nydelig♥

Maria sa...

Fantastisk nydelig LO. Utrolig mange flotte detaljer så denne kan man se lenge på :)

Anette sa...

Underbar!

Ywonne sa...

Sååå fin Lo, Lycka till i tävlingarna !!!

Jonna sa...

Her var det mange lekre detaljer! Virkelig en gjennomført nydelig LO!

Ljuva Änglar sa...

Jisses vad fint!! och vilken superfin fågelbur,den måste jag leta till butiken!!

Angella sa...

Så utrolig fiiin LO....vakkert!
Takk for at du bidrar hos Scarppekammeret...Lykke til!
Angella

unni's scrappeboble sa...

WOW, denne var aldeles nyyyydelig med mange flotte detaljer :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperikert :))

Mikaela sa...

väldigt läckert!!!!

Yvonne sa...

Gurimalla, så utrolig lekker LO! Herlige farger du har valgt, og så masse stilige detaljer du har fått med. Denne burde du ramme inn og henge opp :)
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Linda sa...

Utrolig lekker og detaljrik LO! Digget alt ved denne!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket

Karialov sa...

Ein kjempe flott LO. :D
Kjempe flotte detaljar.

Helsing Karianne

aina sa...

Nyyyydelig!! Herlige detaljer...liker!! :-)

Annika sa...

Fantastiskt fin! Härliga detaljer!

Zima sa...

Vilken vacker layout med många fina detaljer att titta på. Gillar speciellt "korsettsnörningen"!

Grethe sa...

Nydelig!

Takk for bidraget til Scrappekammeret!

Estella sa...

Jeg er forelsket. Jeg elsker den korsett detaljen. :D

Lene sa...

For en utrolig flott LO. Rålekker rett og slett. :)

Majsan sa...

ÅH helt underbart vacker, gillar mycket :)

Ulle sa...

Så vackert! Så många fina detaljer!

Emma sa...

Alldelens underbar!

Malin-Helena sa...

Jättesnygg LO, väldekorerad som vanligt :)

yvve sa...

Härlig LO och så många och fina detaljer.