fredag 7. oktober 2011

Titta!

Hos ScrappaLoss har vi nå en oktoberkonkurranse. I konkurransen skal man tolke denne skissen, og temaet er høst:


Reglene til konkurransen kan dere lese her. Månedens sponsor er Pappex.

Denne LOen er min aller første DT-LO, og den er mitt inspirasjonsbidrag til skisse-konkurransen:


Her har jeg fått kost meg med noen av godbitenen jeg tok med meg hjem fra Scrapbooking-messen i Karlstad forrige helt. Jeg har brukt papirer fra Riddersholm og Anna Griffin, som jeg har klippet ut motiver fra. Bak bildet har jeg brukt resteark og osteklut som jeg har farget med glimmermist i fargen "Denim Blue". Tre-fuglen er fra KaiserCraft. Den er først svertet med CatsEye, så har jeg malt selve fuglen med glitterlim og dekorert grenen med noen blader som er klippet ut fra Anna Griffin-arket. Blomster fra diverse leverandører.

Detaljer:

9 kommentarer:

Jonna sa...

For en nydelig LO! Så lekkert pyntet!

line sa...

Kjempeflott :)))))

BellaMio sa...

Såååå fint!! Och en riktig sötnos på bilderna oxå.

Tack för titten!

~Kjersti~ sa...

For en jobb du har gjort med klippingen!

Mikaela sa...

otroligt läcker!!! allt är så samspelt !

Janne-Lise sa...

Åhhhhhh denne var utrolig lekker altså!! Herlig oppsett og herlige farger -og når motivet er så flott så må det bare bli bra :)

tusen takk for kommentar i bloggen min - og god søndag til deg og dine .

Merethe sa...

Kjempeflott LO, papirene og bildene passer jo helt perferkt.
Klem fra Merethe

Henrikke sa...

Så denne inne på scrapping.no og den var så utrolig fin.. Helige farger!! De blomstene rundt bilde kom så godt ut av Lo en din. Skikkelig stilig!

Klem fra Henrikke

Cornelia sa...

Den här är ju bara så otroligt fantastiskt fin! Älskar!