lørdag 15. oktober 2011

You & Me

Her har jeg prøvd å fått til et tropisk uttrykk på LOen. Om jeg har lyktes helt, vet jeg ikke.
For 2 år siden var vi 2 måneder i Guinea, Vest-Afrika, og vi har selvfølgelig en haug med bilder derfra som venter på å bli scrappet. Jeg synes det er litt vanskelig å ta fatt på disse bildene, for jeg vil at de skal gjenspeile det tropiske, det afrikanske og den spesielle følelsen det var å være der nede.


Jeg har bruk papirer fra Crate Paper og Webster Pages samt doilies og gamle boksider (har visst blitt avhengig av det)!
Metall-ramme fra Tim Holtz, bur fra KaiserCraft, blomster fra Prima og Petaloo.

Detaljer:



6 kommentarer:

Zima sa...

Jättefin layout med härliga blommor och blad!

Hege sa...

Nydelig LO! Kjempefin stemning over dem. Lekkert med de utskjærte blomstene i mønsterarket og fin detalj med fugleburene.

Tina sa...

Flott LO! Synes denne ble tropisk og fin. Så ut som dere hadde en flott tur :-)

Erika sa...

Riktigt härligt LO, och jättefin bild på er två :)

Mikaela sa...

älskar dina LO's!! så fina detaljer

AngelBitch sa...

Nydelig.. Jeg beundrer måten du bygger opp dine LO`er på.. De er jo bare så så så vakre..