fredag 4. november 2011

Adorable Curiosity.

Denne LOen er mitt DT-bidrag til ScrappaLoss novemberkonkurranse, der man skal inspireres av noe i Pagonis web-shop. Jeg har latt meg inspirere av teksten på dette anhenget.
Mer om konkurransen og reglene kan du lese her.

"How beautiful life is
when you are in the world."


Jeg har brukt sandfarget og himmelblå bazzil, mønsterark fra Maja Design, Prima og The girls' paperie. Ostekluten har jeg fargen rosa med glimmermist i fargen "Pink Bubblegum", det samme har jeg gjort med gardenia-blomstene fra Magnolia. De scallopede sirklene har jeg tegnet opp og klippet til selv. Blomster fra Prima, Magnolia og Kort&Godt. Resin-ekorn fra Ingvild Bolmes kolleksjon for Prima.

Detaljer:



6 kommentarer:

Maria sa...

Nydelig Lo med spreke farger :) Er utrolig mange flotte detaljer :) Den jenta di får jammen noen flotte album å ha med seg videre altså ♥

AngelBitch sa...

Oj, den var råkul.. Likte fargebruken din..

Men du.. Hvor har du fått tak i den fargen på dymo teipen? Sånn vil jeg og ha ;-)

webmosterhelene sa...

Vilken underbar sida!! Så vacker!

Hønerandi sa...

En nydelig Lo.Har og vært her før og sett masse flotte Lo er.
En stilig boks du har pyntet

Estella sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Estella sa...

Nydelig LO. Jeg syntes det er virkelig spennende med mennesker som kan sånt. :D Flink du er!!!