onsdag 9. november 2011

Dåpen

Dette er en LO jeg har laget for min søster, som har planer om å begynne å scrappe. Hun har kjøpt inn sååå utrolig masse fint, og jeg fikk leke meg litt med alt det lekre hun hadde når jeg var hjemme på høstferie. Bildet er av min niese, og er tatt på dåpsdagen hennes.

Her har jeg brukt ark fra Glitz design, gamle boksider, fotorammer fra Europris, metallpynt fra Prima, blomster fra Prima og Petaloo, Storyteller og hjemmelaga, samt en gammel hårklemme. Bærene er kjøpt på loppemarked. Engle-hodet er fra Nille.
Siden hun ikke har fått kjøpt seg noen alfabeter ennå, ble tittelen til LOen skrevet for hånd og plassert inne i metall-rammen.

I made this layout for my sister, who has plans to start with scrapbooking. She has invested in some really nice stuff!! The photo is of my niece the day she was babtised.

Detaljer:

7 kommentarer:

Ulrica sa...

Hej tjejen!

Wow vilken underbart vacker lo! alla dom andra oxå för den delen, dom jag inte sett sen sist jag kikade in.

Måste bara fråga, har jag fått din adress till min RAK-bok? Om inte, vill du stå med i den så kan du maila din adress till mig samt ditt "nickname" & länk till din blogg.

Ha en bra kväll, kramar Ulrica

Turid sa...

Dette var en alldeles lekker lo. Herlige farger og søte detaljer. Blir skikkelig inspirert når jeg ser slikt arbeid - men jeg kommer meg liksom ikke igang med lo'er.
Takk for at jeg fikk besøke bloggen din. Titter litt videre jeg før jeg stikker :)
Hilsen Turid

Anette sa...

Jättefint!

Päivi sa...

Vilken vacker layout! Underbara blommor!

Ann Cicilie sa...

Nå har jeg misset litt hvor mange søsken du har, men er det hun søsteren din som hadde papegøye og også bodde i Stavanger? Nyyydelig liten niese!

AngelBitch sa...

Rålekker.. Likte så godt alle blomstene og hvordan du har plassert det lille englehodet.. Vakkert..

Scrappegal sørlending sa...

denne er bare sååååå vakker!!!!!!! :)