onsdag 23. november 2011

Finnabair-inspirert LO: Matilde.

Her har jeg latt meg inspirere av det fantastiske arbeidet til Finnabair. Måtte teste noen ganger og et prosjekt, inkludert pynt og bilde, gikk rett i søpla. Føler vel ikke helt at jeg har dreisen på dette ennå, men øvelse gjør forhåpentligvis mester.
Bildet er av min vakre niese, Matilde, og var tatt nå i november når vi var hjemme på høstferie. Matilde er verdens skjønneste lille jente, med lilla på hjernen. Alt var lilla, enten det var snakk om farger, lukt eller melk ;) Så søt. Savner henne kjempe-mye allerede, og gleder oss til vi skal treffe henne igjen.

LOen skal inn i Snuppas familie-album.


Jeg laget min egen bakgrunn ved hjelp av masker og glimmermist. Stempelet er fra Prima. Limte på bilde, pynt og annet jeg ville ha på. Malte over dekorasjonene med hvit akryl-maling før jeg mistet med ulike farger. Når det tørket, brukte jeg glossyaccent her og der og malte over med mist når glossyen hadde tørket.
Har fått et par tips om at mulitmedim gloss skal være bra, så det er allerede bestilt! "Sømmen" er tegnet på for hånd, siden jeg dessverre ikke har symaskin (som forøvrig står høyt på ønskelista til jul).

Det var veldig morsomt og veldig frustrerende å lage denne LOen, men har funnet ut at litt glimmerglam og glimmerglace vil gjøre seg. Og så har jeg funnet ut at jeg ikke skal miste så mye til å begynne med, men heller vente til jeg skal miste dekorasjonen.

Detaljer:


7 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Oj- denne tok rett og slett pusten fra meg - for en utrolig lekker LO.

Mija ♥ sa...

Men så otroligt lävkra saker du gör!Min Modeling Gel har jag köpt i en hobby/ artist butik i Halmstadmen du kan hitta den online:

http://www.winsornewton.com/produkter/oils-lösningsmedel-medier--lacker/akryl-färg-painting-medier-texture-gels--lacker/akryl-konsistens-geler/Galeria-heavy-structure-gel/

Lycka till!!

Hege sa...

Herlig LO! Digger bakgrunnen du har laget med masks og mist. Skjønt bilde og flott pynting.

Maria sa...

Denne var kjempenydelig. Herlige farger og stil.

Scrappegal sørlending sa...

Denne blei jo bare kanoooonlekker!!!!!!! :) Jeg digger den! Så masse flotte lag du har med embellishments!!!!! :D :D :D

Wenche sa...

Nydelig bruk av mist. Trenger ikke kjøpe mønsterark i det hele tatt du :-)

Anne Lise sa...

HELT nydelig!