mandag 7. november 2011

The MASTER of my Universe.

Denne LOen er et DT-bidrag til ScrappaLoss, hvor jeg har en tutorial på hvordan man enkelt kan lage blomster av blonder. Tutorialen kan du lese her.


Dette er en annerledes LO for å være meg. Jeg scrapper helst søte jente-LOer, men det var veldig gøy å kunne leke med maling og mist på siden. Tror dette er noe jeg må gjøre mer av!
Jeg har brukt ark fra Tim Holtz, restepapir, osteklut og akryl-maling.
Ostekluten er sprayet med glimmermist. Chipboard-bokstavene i overskriften er malt med glitterlim.
Blondeblomsten er hjemmelaget, filmstrips og metall er fra Tim Holtz.

Detaljer:


8 kommentarer:

Anette sa...

Så fint! Du har verkligen fått ihop det bra.

Jonna sa...

Synes absolutt du bør gjøre mer av dette! Kjempelekker LO! :-)

Alhana sa...

Skikkelig stilig LO, flott oppsett og kult med malingen bak bildet.

Turid sa...

Så KUL lo! Likte veldig godt denne også jeg! :o)
hilsen Turid

Cattis sa...

Det blev jättesnyggt!!

Ulrika sa...

Den här var riktigt läcker!! Snygg stil!!

Cornelia sa...

Väldigt, väldigt vacker! Fast samtidigt tuff och mycket maskulin i stilen.

Du är riktigt duktig!

reiduns blogg sa...

så vakker lo.