lørdag 12. november 2011

My Beauty.

Snuppa poserer foran kameraet med løst hår. Vi brukte sikkert en time for å få håret hennes noenlunde, så vi kunne ta bilder. 10 minutter senere, etter noen runder lek, sto håret rett opp!

Jeg deltar i Scrapshopbloggens utfordring med denne LOen.


Jeg har brukt papierer fra Maja Design og Webster's Pages, samt en doilie. Blomstene er fra Prima, Petaloo, Kort&Godt og hjemmelaget. Metallpynt fra Ingvild Bolme og Tim Holtz. Chipboard fra Dusty Attic. Marihønen og pynte-bærene har jeg fått av min søster.

Detaljer:



13 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Nydelig layout med fantastiske detaljer og farger. :)

AngelBitch sa...

Flott LO, og flott bilde.. Og ja kan tenke meg at håret sto rett til værs igjen ja.. Skal litt til for og temme det. Men jeg hadde en modell engang med slikt hår og hun sa at skulle hun klare og temme det litt lot hun være og bruke balsam. Jeg skulle ha afrohår, og da tok hun i ekstra balsam, for da krøllet det seg ekstra mye.

Åsa/asamia sa...

Underbaaaaart vacker!

Anette sa...

Så jättefint och med många fina detaljer.

Linda sa...

for ei nydelig jente du har! :) Kjempe fin LO, likte alle blomstene, og metall pynten med rød dymo i!

Takk for at du deltar i utfordringen vår

Linda64 sa...

Utrolig lekker LO, likte veldig godt fargebruken og at LO var rund.
Takk for at du deltar i utfordringen vår!
Linda

anne jorunn sa...

For en nyyydelig LO!! Utrolig lekkert pyntet og nydelig jente på bildet!!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår på Scrapshopbloggen!:-)

Jonna sa...

Så nydelig pyntet med blomster! Takk for at du er med på utfordringen.

*marion* sa...

Rålekker og jennomført , men utroligmange lekkre å gjennomførte deltajer

Janne-Lise sa...

Nydelig lO med mange flotte detaljer - nydelig oppsett og et utrolig flott bilde.

god helg til deg og dine.

Maria sa...

Herlig og detaljrik LO. Å for ei søt jente da!! Helt nydelig :D

Scrappegal sørlending sa...

ELSKER denne!!!! Den er så vakker, lekker og bare rett og slett NYYYDELIG!!!!!! Så masse flotte lag med blomster og embellishments! Og lekre mønsterark! Og ikke minst, ei strålende vakker jente!

Wenche sa...

Denne var virkelig lekker, og for et blinkskudd av et bilde... nydelig.