torsdag 10. november 2011

Onkel.

Mitt første spede forsøk på noe Steampunkish.
Jeg har funnet ut at jeg skal lage et familiealbum til Snuppa, der jeg lager en LO for hvert familiemedlem. Først ut er min bror.

Jeg deltar i Scrappekammerets utfordring #41 med denne LOen.


På denne LOen har jeg brukt bazzil som jeg først sprayet med Glimmermist. Så limte jeg på litt bølgepapp, bobleplast, og diverse metallpynt, knapper og blomster. Så limte jeg over med aluminiumstape som jeg siden malte med akryl-maling i ulike farger og sprayet med glimmermist igjen.
Metallpynt fra Tim Holtz, knappene er vintage, arvet fra min tante. Luftballongene er klippet ut fra et Webster's Page-ark.

Detaljer:



14 kommentarer:

Ywonne sa...

Mmm, vad läckert !
Jag har inte testat steampunk ännu...men det kommer nog *S*

Ha det...

{ Kristina } sa...

Veldig stilig. Likte den effekten. :)
Hva er steampunkish og aluminiumstape? :flau: :p

Mikaela sa...

Älskar steampunk!! så läckert!!

Angelica sa...

Superläckert!!!
Alu-tape över bubbelplast är ju supercoolt, det måste jag testa!
Tack för titten inne hos mej.
Ha det!

Ulrika sa...

Läckert med steampunk!! Jag är också sugen på att pröva!

Yvonne sa...

Så tøff LO'en din ble! Råstilig metalleffekt!
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Ann Cicilie sa...

WOW - rålekkert! Du er så god altså! Når kommer du til scrappetreff i DK? *wink wink*

Åsa/asamia sa...

Å vad fint du gör, kikade neråt i bloggen och fann massor av inspiration.
Tack för fina kommentaren inne hos mig. Det är så roligt att se att du varit in och kikat.

Anette sa...

Vilken härlig LO, den är njutbar att titta på. Samstämd och manlig.

AngelBitch sa...

Så utrolig stilig... Også ser det ut som om det er en morsom stil og leke seg med.. Det er det utroligste som kan brukes ser jeg.. :-)

Cornelia sa...

Oj, vilken fräck teknik du har använt dej av här! Grymt snyggt!

Sivic sa...

Kjempetøff LO av din bror!!
Metalltape er gøy, det blir flotte effekter : )
Likte godt dåps LO'en av din niese også, helt skjønn!!

Janne-Lise sa...

Stilig Lo med så flotte detaljer -du er flink med detaljene du :) Likte denne mandige stilen jeg :)

Scrappegal sørlending sa...

Dette er ikke noe sped forsøk nei! Det er et forsøk mestret med GLANS!!!!!!! Denne er RÅÅÅKUL!
DIGGER bobleplasten med metalltape og maling på!