mandag 14. november 2011

You are Everything to me.

Det er kommet til den 15. november og vi kjörer en ny utfordring hos Challenge Me Happy.
Man skal la seg inspirere av dette bildet:


Her er mitt inspirasjonsbidrag:


Jeg har latt meg inspirere av farger, ordet kjärlighet og at bildet er i seg selv er rent og lite detaljer på.

Her er en LO til hvor jeg ikke har brukt mønsterark. Her har jeg brukt to typer bazzil og bølgepapp. Stempelet er fra Prima. Selve bakgrunnsarket har jeg sprayet med glimmermist i fargen "Denim Blue". Metall-pynt fra Tim Holtz, blomster fra Mulberry og Prima. Hjertet i bark er kjøpt hos blomsterforhandler.

The title says it all, or what? Just to confirm it; I REALLY LOVE my man. He is the best!!

11 kommentarer:

Päivi sa...

Så härlig layout! Gillar muren och de rivna wellpappen! Väldigt maskulin men mjuk samtidigt. Snygg layout helt enkelt :)

{ Kristina } sa...

Nyyydelig! Veldig fin den kanten rundt. Jeg likte også at det ikke er for mye på layouten. :)

Anette sa...

Underbar LO.

line sa...

Du lager så utrolig mange nydelig sider, og denne siste var superflott!

Jonna sa...

Denne var fantastisk vakker! Liker den kreative bruken av bølgepapp.

scrappergrl sa...

Gorgeous LO Anne!! Love the bits of corrugated cardboard!!

Janne-Lise sa...

Denne var veldig fin. Jeg likte godt bruken av bølgepapp og at hele layouten er så ren :)

Mikaela sa...

underbar!!!

Ulrika sa...

Den här är helt underbar! Så fina färger, och läckert gjort!! :-))

Maria sa...

Denne var kjempestilig.

yes sa...

Helt underart! Samstämda färger och vackert upplägg!