onsdag 7. desember 2011

Min aller første LO.

Hos ScrappaLoss oppfordrer vi leserne våre til å vise det aller første de scrappet.

Her er min første LO. Jeg husker fremdeles følelsen det var å sette seg ned med de ny-innkjøpte papirene. Jeg satt sikkert i flere timer og så på de før jeg turde å klippe i de. Jeg var helt blank på området, kjente ingen som scrappet. Alt jeg visste om scrapping var det lille jeg hadde sett på nettet og informasjonen jeg fikk i butikken jeg kjøpte mine første scrappe-saker i. Og så fornøyd jeg var når jeg var ferdig med denne LOen! Det kommer jeg aldri til å glemme. Denne er laget i januar 2007.


Her er noen bilder av meg når jeg var på Rafting på Zambezifloden i Zambia. Det var helt RÅTT, og jeg kunne gitt min høyre hånd for å gjøre det igjen (selv om jeg har gjort det 3 ganger tidligere). En våt og kald og til tider smertefull opplevelse, men noe så kult er det sjeldent jeg har vært med på.

This is my very first LO, and how my scrapping-carrier got started. At ScrappaLoss do we challenge our readers to show off their very first scrap-project.
These photos are of me when I was river rafting in Zambezi, Zambia. It was so COOL, and i could give my right arm to do it again (even if I have done it 3 times already). I made this in january 2007.

1 kommentar:

Lill sa...

så kjekt å få slike opplevelser i et album da:) sikkert amnge gøye minner, en flott lo:)