lørdag 17. desember 2011

Surprised - Big Time!

DT-innlegget mitt for ScrappaLoss med tutorial på lollipop-blomster kan du leser her..
Her er jeg foreviget i et heller lite flatterende øyeblikk, men synes bildet var såpass morsomt at det fortjente å bli scrappet. Det er tatt på julaften i fjor når jeg åpnet pakken fra min mann.


Har brukt hvit bazzil som jeg har sprayet med glimmermist, restepapir, gamle boksider og en doilie i gull. Lollipop-blomsten og juletre-kulene er hjemmelaget. Juletre-kulene har jeg limt på med 3D-puter for å få litt dimensjon på LOen.

Detaljer:


8 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Slike "hverdagsøyeblikk" er morsomme å scrappe og enda morsommere å ha i et album for senere :)

Artig bilde som du fremhever med fin pynting. Likte oppsettet på denne og de ornamentene på siden :)

ønsker deg en god helg.

Päivi sa...

Härligt! Superfin blomma lika så superbra tutorial i SL-bloggen! Gillar "julgransbollarna" ger verkligen en härlig julig känsla i layouten!

Karolina/karehed sa...

Så fin och julig LO! :-) Gillar speciellt julgranskulorna som hänger, så snyggt!

Marianne/skorpionen sa...

Helt herlig LO!! Lekkert med julekulene!

Anette sa...

Vilken läcker LO du har gjort!

Päivi sa...

Kikar in igen, den är ju bara så underbar denna layout!

God Jul!!!

Maria sa...

Så fine detaljer :D
Jule Lo'er er alltid så morsomme å se på, men føler aldri jeg får til dem selv, kanskje jeg må stjele litt inspirasjon fra denne :D

Scrappegal sørlending sa...

Herlig LO! :)
Så flink du er til å få akkurat passelig sprut med glimmermist. Herlig med rødt og gull, det var en kombo jeg likte godt!