søndag 1. januar 2012

Årets første: Oldemor.

DT-bidrag til Challenge Me Happys første utfordring i år, er oppgaven er en scraplift.

Min bestemor er 93 år gammel, og vi ser henne så alt for sjeldent! Bildet er tatt i november, når Snuppa og jeg var hjemme på høstferie. Tittelen "Oldemor" er valgt fordi LOen skal inn i Snuppas familie-album.


På denne LOen har jeg brukt hvit Bazzil som jeg har svertet, sprayet med Glimmermist og stemplet med stempel fra Prima. Videre har jeg brukt en gammel bokside og bølgepapp. Mønsterpapirene, som jeg har brukt å klippe ut motiver fra, er fra BoBunny og Webster's Pages. Blomstene er fra Prima, Petaloo, Storyteller, Kort&Godt og hjemmelaga. Fjær og Doilies fra Panduro

This photo is of my grandmother, who is 93 years old. Unfortunately we're not able to see her as much as we would like, since we live too far away.

Detaljer:

9 kommentarer:

Anette sa...

Så fint!

Cornelia sa...

Vilken vacker LO med helt fantastiskt fint foto!

Hege sa...

Denne var utrolig nydelig!! Pynt, bilde... alt stemte.

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig nyyydelig LO :)

Heidi sa...

For an fantastisk fin LO! Herlig bilde og superfint pyntet! En god ide å gjøre til mine gamle bestemødre også :-)

Karolina/karehed sa...

Vilken härlig LO med fina färger och snygga dekorationer! :-)

Päivi sa...

Helt fantastisk layout! Jag gillar dina underbara, välarbetade och detaljrika layouter!

God fortsättning på det nya året!

Scrappegal sørlending sa...

HERLIG LO! Nydelig cluster-scrapping! Flotte farger og detaljer! Flott oppsatt med blomster og pynt! Digger måten du får helhet og harmoni med gjerde-stempelet fra Prima, sommerfuglene, utklippet nede under stemplene, blondeblomsten, og metallhjertet ned fra den øverste blomsterklynga! Myyye man kan peke på her som utgjør den perfekte harmonien! :D

Alhana sa...

En vakker LO i nydelige og harmoniske farger. Flott blomsterdekor :)