fredag 6. januar 2012

Halloween

Vi var på besøk hos min søster og hennes datter under fjorårets Halloween. Og selvfølgelig måtte jo de to håpefulle kle seg ut:



Siden jeg ikke har allverden av Halloween-dekorasjoner, har jeg brukt en del tid på nettet for å lete frem bilder jeg kunne printe og klippe ut, for så å bruke som pynt på layouten.
Overlay fra Panduro og chipboard-tannhjul fra Make it Crafty. Videre har jeg brukt glimmermist og osteklut.

LOen er et bidrag til Scrappeland sitt Scrapathon #7

Detalj:



9 kommentarer:

Ulle sa...

Vilken otroligt läcker LO!

Anette sa...

Kusligt och läckert!

Jonna sa...

Fantastisk lekker og kreativ LO!

Alhana sa...

Knall stilig LO. Flotte halloween farger og kul pynt :-D

Aquarell sa...

Helt vannvittig kul LO! En av mine all time favoritter! :)
Den var bare sååå stilig! :)
God helg til deg!

lilla jag sa...

Oh, jag gillar den jättemycket! Vilka underbara färger i layouten, du har verkligen fått till den bra. Så kul med Halloween. Tack för besöket och raderna i min blogg =)

Kram, Lilla jag

cecilie sa...

Wow, skikkelig kreativ og veldig halloween fin! =D

evalena sa...

Vilken cool Lo.

KristinSK sa...

Wow, for en knallstilig lo. Herlige farger og bruk av masks.