mandag 2. januar 2012

This is Africa.

I 2009 var i min manns hjemland, og vi var der i over to måneder. Det ble selvsagt tatt en del bilder, og mange av de ligger fremdeles og venter på å bli scrappet. Men her er noen jeg synes representerer kontinentet: masse mennesker og barn, farger og organisert kaos. Min datter er med på det øverste bildet, og de fleste av de som er med på bildet er familie og naboer.

Jeg synes det har vært litt vanskelig å gripe an disse bildene, da det er masse som skjer på de. Så valget var enten å lage en clean and simple - lo eller å lage en som fremhevet fargene og "kaoset". Jeg valgte den siste måten, og her er resultatet:


Her har jeg brukt mønsterark fra Maja Design, Webster's Pages og resteark, tilsammen har jeg brukt fem ulike mønsterark. Bazzilen har jeg sprayet med Glimmermist, det samme har jeg gjort med doiliene. Pynt er blandt annet fra Prima, Nille og Kort&Godt. Og symaskina har selvfølgelig vært i bruk!

Jeg deltar i disse utfordringene med denne LOen:
Scrap'a'Longs utfordring # 12 "Anything goes"
Scrapperikets utfordring # 42 "Bruk minst 2 forskjellige mønsterark"

Detalj:

12 kommentarer:

Anette sa...

En underbart härlig LO!

Merethe sa...

Så lekker og fargerik LO - nydelig.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.
Godt nytt år.

Klem fra Merethe

Ulle sa...

Vilken härlig LO! Läckra färger som verkligen går fint ihop med fotona!

Scrappegal sørlending sa...

Nydelig løsning!! Skull eikke tro du sleit med disse bildene, for resultatet blei jo heilt perfekt! :D
Nydelig med alle fargene, blomstene og utklippene, og ikke moinst lag på lag og cluster! :D Impressed!

Päivi sa...

Vilket underbart läckert färgsprak i din layout. Bilder och alla dekorationer i layouten passar helt enkelt utmärkt ihop!!!

Ha det bäst!

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig og fargerik! Synes det ble flott med den løsningen du valgte!

Maria sa...

WOW! Så herlig LO.
Å for en opplevelse. Må ha vært utrolig spennende å lære mere om den kulturen.
Håper jeg noen gang får en slik opplevelse.

Ellen sa...

Råfint med så mye farger! Har kikket meg rundt inne hos deg, og er veldig imponert! Nydelige ting du lager:)

Renates hjørne sa...

Denne LOen er så vakker. Fanger virkelig opp det vakre med Afrika uten at det blir rot eller for mye. Vakkert!

Linda sa...

Digger denne LOen! Så Lekre farger, og du har fått frem en utrolig stemning!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

Linda, Scrapperiket

Kristine sa...

Fantastisk flott og fresh LO du har laget! Digger den!

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
Ha en fin dag :)

Kristine
Scrapperiket

Stine sa...

Knallstilig side! Flott med alle fargene og pynten du har med her!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)