onsdag 4. januar 2012

Ventetiden er FOR lang

Det ble lenge å vente på nissen! Når middagen var over, var tålmodigheten oppbrukt, og det ble både springing, dansing, hopping og synging. Og så var hun jo sååå fornøyd med julekjolen sin at den måtte jo vises frem også!


Her har jeg brukt mønsterark fra Webster's Pages, Pink Paislee og MME. Videre har jeg brukt, osteklut og tags. Og symaskina, selvfølgelig! Blomstene er fra Prima.

Bildet av LOen er langt fra optimalt, men synes det er vanskelig å ta gode bilder når det er så mørkt overalt.

Jeg deltar i disse utfordringene med denne LOen:
Scrap'a'Longs utfordring # 12
Scrapperikets utfordring # 42

Detalj:

15 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Å herlighet, denne var skikkelig herlig og med mange flotte detaljer :)))

Cornelia sa...

Har kommenterat den här på ett forum, men skriver gärna en rad här också. Din LO är helt unik! Verkligen härlig med sina utklippta detaljer, både foton och annat. Fint sammansatt!

Lena sa...

Vilken härlig Lo!!, jättefina detaljer!!

Kram Lena

Torill sa...

Så lekker denne ble!! Digg!
Jeg har ikke laget alle de LOene du finner på Screppa.no altså.. de er til et treff hvor jeg bare har funnet på nettet - min private blogg er http://screppa.blogspot.com.

:0)

Anette sa...

Underbar LO med många fina detaljer!

Ulle sa...

Vilken vacker LO! Så många fina små detaljer. Gillar lite extra den fina linan med kläder!

Anonym sa...

Så nydelig, og så vakker Emilia er!! May Tone

Sidsel Merete sa...

Så utrolig flotte og fargerike LOer du lager, imponerende. Takk for inspirasjon

Cattis sa...

Vilka fantastiska layouter du gör!!!

Aquarell sa...

Denne var skikkelig herlig. Du har en sånn fantastisk og leken stil, er helt fasinert av det du lager. :)

Åsa/asamia sa...

Vilken härlig layout!! Gillar alla detaljer och de fina färgerna.
Tack för titten!

KellyF sa...

Wow!! Absolutely gorgeous!

Beatrice sa...

Så utrolig flott og kreativ LO. Jeg har kikket litt i bloggen din, du lager utrolig mye fint og masse inspirasjon. Fikk lyst å lage LO´er igjen etter et år i kortverdenen... Ps. takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
Klem Beatrice

Kristine sa...

Digger LO'ene dine! De er alltid så full av liv, og herlige farger :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
Ha en fin dag :)

Kristine
Scrapperiket

Stine sa...

Utrolig lekker side! Digger den fargerike og lekne stilen din!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)