fredag 3. februar 2012

Sweet

DT-bidrag for ScrapppaLoss februar-utfordring, der man skal scrappe etter denne skissen og temaet er: Kjærlighet/nære og kjære.


På prosjektet vil vi at det skal brukes MINST to knapper!
Frist: 19. februar.

Jeg har fått meg speilrefleks-kamera, og holder på å øve meg med det for å finne ut av de ulike funksjonene. Og det er jammen vanskeligere enn jeg hadde forestilt meg å ta gode bilder.

Vel her er ihvertfall Snuppa mer eller mindre tvunget til å være modell under en av disse trenings-øktene:


På denne LOen har jeg brukt papirer fra Webster's Pages og Pink Paislee. Dekorasjonene er fra Petaloo, Prima og Kort&Godt. Stempel fra Inkadinko. Og de to knappene er selvfølgelig med!

8 kommentarer:

Anette sa...

Den är ju bare sååå fiiin!

xmonic sa...

Så nydelig, å elsker fargene sammen med det bilde.
Å det lysekrone stempelet er kjempefint, hvor har du fått tak i det?

klem
www.xmonic.net

Stephi sa...

superfin

Tigerblomma sa...

Ljuvlig som alla dina LO!

Caroline sa...

Jättefin! Jag gillar ljuskronan hur mycket som helst!

Mikaela sa...

läcker!!

Mia sa...

Fantastiskt vacker LO!

Scrappegal sørlending sa...

Nyydelig tolkning av skissa! :D
Utrolig vakre farger, blomster, dandering av pynten din, og mange herlige lag som passer så godt sammen!! :)