mandag 4. juni 2012

Årets første dukkert!

Etter en lengre periode fra scrappingen, har jeg nå våget meg til scrappepulten igjen. Resultatet ble denne LOen, som er et DT-bidrag til ScrappaLoss.

Sommeren er kommet, ihvertfall om man ser på kalenderen. Været i skrivende stund, er virkelig ikke noe å få sommerfølelse av. I dag har det regnet, haglet, stormet og vært sol. Temperaturen har variert alt fra 6 grader til 14 grader. Så ute minner det mer om sen-høst enn sommer.

Men forrige uke hadde vi noen utrolig flotte dager, med over 30 grader. Og det måtte jo selvfølgelig resultere i en strandtur med årets første dukkert:


På denne LOen har jeg brukt glimmermist, osteklut, overlay, doilie, papir fra Webster's Pages og trefigurer fra KaiserCraft.

12 kommentarer:

Jonna sa...

Nydelig LO i herlige farger!

Anette sa...

Vilken läcker LO!

Luce sa...

Kjempefint at du er tilbake i scrappeverdenen :o) Flott freestylelo - stilig med farget osteklut, flott misting og herlig med livbøyen og bærene :o)

Aquarell sa...

Kanonstilig LO! Så smart å bruke osteklut som vann, det må jeg huske. :)

Sidsel Merete sa...

For en herlig LO!

Zima sa...

Åh vilken härlig layout! Vattnet är jätteläckert!

hegemor sa...

Hei:)Ville bare fortelle deg at jeg har en blog award til deg. Du kan se det på denne linken ... http://hegemortensen.blogspot.no/2012/06/min-frste-blog-award.html klemmer Hege (*vicki*)

linn kr/sykepleier sa...

For en helt SPENNA GÆREN LO. LEKEN og FARGESTERK og helt VILL! Herlig fargebruk og detaljer! ME LIKE MUCHO! :D

Eva Marie sa...

aaaaahhhh...jeg digger denne! Så sprek og farge glad ♥
Klem :)

Tone M. sa...

Kjempe fine, alle dine LO'er

Tone K. sa...

Så utrolig fin denne var !! :)
Jeg bare digger ostekluten din og alle de flotte detaljene !! Skikkelig flott ! :)

Scrappegal sørlending sa...

Dødskult landskap du har laget til det utklipte bildet ditt!! :)