lørdag 29. desember 2012

Topp 10 i 2012

Da går året mot slutten igjen, og det er på tide å gå igjennom hva man har laget i året som har gått.
Jeg ser det at jeg har vært noe mindre produktiv i år enn i fjor. Men det har vært et hektisk år, med jobb-bytte og andre ting som har skjedd. Så jeg har produsert etter evne.

Her er mine Topp 10 i tilfeldig rekkefølge:











Samtidig med denne årskavalkaden av scrapping, ønsker jeg å annonsere at jeg fra og med 1. januar 2013 gir meg som DT hos ScrappaLoss. Det er litt vedmodig, da jeg har hatt det fantastisk gøy sammen med det flotte DT-teamet der. Men på grunn av at tiden ikke strekker så godt til til scrapping akkurat nå, ser jeg det som mer hensiktsmessig at noen andre får mulighet til å ta over min plass i teamet.

Så da gjenstår det bare å ønske alle et godt nytt scrappe-år!

15 kommentarer:

marit sa...

Dette var en flott og inspirerende liste! Spesielt godt likte jeg halloween loen din, den var kul og detalj rik.
Ønsker deg ei fin romjul og et godt nyttår!

Luce sa...

Kjempeflotte loer du har på listen din og den hatten er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul!
Et riktig godt nytt år til deg og dine - blir gøy å følge deg i 2013 også :o)

Tone K. sa...

Du og du så mange flotte LO`er ! :)
Utrolig flotte alle sammen :)
Du er så flink med farge-glade LO`er :)
Gleder meg til å se mer i 2013 :)

Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et riktig så Godt Nytt År ! :)

♥Torun♥ sa...

Sååå mange flotte LO'er! Tror jeg må grave litt mer i denne bloggen din ;o)Godt nytt år til deg og dine!

Ann Kristin sa...

Så mange flotte LO'er!! Den halloween loen og hatten var knalltøffe! Ønsker deg ett godt nytt kreativt år :)

Vibeke sa...

Wow - så masse lekkert du har laget!! Herlige oppsett - og flotte farger:):)

Liven sa...

Heeeeerlig og inspirerende samling! Takk!

Aquarell sa...

Det er en fryd å se på de fantastiske kreasjonene dine. :)
Godt nyttår. :)

Kristin sa...

Fy søren så mye flott du har laget i 2012. Her fant jeg virkelig mange favoritter. Alle er unike og med hver sin herlige stil!

Må uansett si at jeg falt ekstra for Halloween-LOen din!

lillesmor sa...

Du lager jo så utrolig mye lekkert!!
Den halloweenhatten var jo rålekker da!!
Godt nytt scrappeår til deg.

Hege sa...

Så mye flott du har laget. Liker spesielt godt "Naturfotograf". Utrolig flott fargebruk og lekker pynting på denne. Falt også for "kjørlig". En egen stemning over denne. Tusen takk for inspirasjon!!

LindaSS sa...

Stilig.. den Halloween er bare helt rå.. :D

Grethe sa...

Mange flotte LOer!! Og datteren din er bare nydelig! Gleder meg til å se mer fra deg!

Gunn-Elin sa...

Så mange kreative og flotte LOer du har laget. Alt fra sarte skjønne til de superkule og fargerike. LIKER!!
Gleder meg til å se mer fra deg fremover. Og jeg ønsker deg et fargerikt og kreativt 2013!!

Klem Gunn-Elin

Beate sa...

Sååå mange flotte sider! Wow!