onsdag 27. november 2013

The moment you realize that you are a refugee.

Et nytt mixed media-bilde.
Her har jeg kommet i kontakt med etniske fölelser og laget et afrikansk-inspirert bilde:


Jeg har brukt GlimmerMist, Gelatos, stempler, masker og struktur-paste for å lage bakgrunnen.
Motivet er en blanding av digistamp, tegning og foto.

Bildet har nok litt stereotypt afrikansk motiv, men jeg elsker Afrika og afrikansk kultur, så det er nok litt av min lengten etter en ny reise dit som gjenspeiler seg i dette bildet.

5 kommentarer:

Tettiz sa...

Härlig mixed media-sida!! :D

Tettiz sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tettiz sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ywonne sa...

Snyggt, och det ser verkligen ut som afrikansk konst...
Ha en fin kväll

Lena_J sa...

Nydelig, og jeg føler virkelig din kjærlighet til dette landet. Dette er jo rett og slett kunst!